Az Enter!Digital olyan témával foglalkozik, ami minket is nagyon érdekel: a játékkal, a játékossággal, a belefeledkezéssel, a bevonódással. Mindazzal, ami a gyereknek nagyon könnyű, a felnőttnek viszont – a napi darálás, önmagunk túl komolyan vétele nyomán – egyre nehezebb. Pedig nem kellene így lennie. Emberi és üzleti szempontból sem. Mindaz, amitől egy gyerek boldog, manapság egyre inkább marketinges hívószó is. A „gamification” most kezd a köztudatba kerülni, pedig ez nem a spanyolviasz, hanem azon egyszerű és természetes tény felismerése, hogy játszani jó, és ha egy márka ehhez platformot, lehetőséget, keretet biztosít, akkor az win-win helyzet.
Az angol advertising (reklám, reklámozás) és entertainment (szórakozás) szavak összevonásából született kifejezés, amely a reklám szórakoztató szerepét emeli ki.
részletekFoursquareFoursquare egy lokalizációs alkalmazás. Amikor egy helyszínt vagy környékét meglátogatjuk, akkor az alkalmazás segítségével lehetőségünk nyílik úgymond bejelentkeznünk az adott helyszínre. Azonban nem csak egy lokalizációs alkalmazás, hanem egy közösségi játék is, ahol az a cél, hogy minél több pontot és virtuális jelvényt szerezzünk meghatározott feltételek teljesülése esetén.
részletekgamificationA gamification olyan folyamat, melynek során játék(ipari) mechanizmusok kerülnek alapvetően nem játék jellegű anyagokba a befogadás, a motiváció és a bevonás kedvező befolyásolása érdekében. A legelterjedtebb felhasználási területek jelenleg az oktatás és a marketing, de várható, hogy a következő években a gamification tudatosan használt eszköz lesz más területeken is, mint az üzleti élet (pl. HR), a kutatás-fejlesztés vagy akár a politika.
részletek