Az Enter!Digital olyan témával foglalkozik, ami minket is nagyon érdekel: a játékkal, a játékossággal, a belefeledkezéssel, a bevonódással. Mindazzal, ami a gyereknek nagyon könnyű, a felnőttnek viszont – a napi darálás, önmagunk túl komolyan vétele nyomán – egyre nehezebb. Pedig nem kellene így lennie. Emberi és üzleti szempontból sem. Mindaz, amitől egy gyerek boldog, manapság egyre inkább marketinges hívószó is. A „gamification” most kezd a köztudatba kerülni, pedig ez nem a spanyolviasz, hanem azon egyszerű és természetes tény felismerése, hogy játszani jó, és ha egy márka ehhez platformot, lehetőséget, keretet biztosít, akkor az win-win helyzet.
Az Enter!Digital a legnagyobb magyarországi digitális marketingkonferencia, a 2008 és 2010 között 3 alkalommal, teltházzal megrendezett aDigitalFestival újrafogalmazása. Az eseményen az interaktív piac legtekintélyesebb szakértői cserélhetik ki ismereteiket az innovatív trendekről és a piaci eseményekről, mindezt marketingkommunikációs fókusszal.
részletekRockYouA RockYou a közösségi szórakoztatás vezető cége; szolgáltatásai 200 millió feletti havi egyedi látogatót és 15 milliárd havi oldalletöltést produkálnak. A vállalat fejlesztette a Zoo World nevű klasszikussá vált közösségi játékot, melyet 50 millióan installáltak ezidáig, és elkötelezett fejlesztője a magas minőségű alkalmazásoknak a közösségi térben.
részletekachievementAz achievement a játékokban - és ezáltal a gamification trendet is építve - az egyik alapvető mechanizmus, melynek lényege, hogy a játékosok a feladatok megoldásával valós vagy virtuális eredményt és így egyre magasabb státuszt érnek el.
részletek