Alex S. Rabb - magyar hangja Rabb Sándor - a Digic Pictures 3D-s animációs stúdió ügyvezető igazgatója és producere. Pályafutását az ELTE-n befejezett tanulmányai után programozó matematikusként kezdte, számos vállalkozásba fogott bele és juttatott sikerre Magyarországon mielőtt kitelepült volna az Egyesült Államokba 1996-ban. Több hollywood-i szuperprodukció megvalósításában vett részt special effect (SFX) szakértőként, így például az Oscar díj nyertes "Titanic" című egészestés mozifilm víz-szimulációit készítő csapatában is dolgozott, valamint a Final Fantasy című filmben, mely a világ első realisztikus karaktereket felvonultató egészestés animációs filmje volt. Közel tíz évig dolgozott az Egyesült Államokban, majd hazatérve Andy Vajnával közösen megalapította a Digic Pictures-t.
Balatoni Emese az Adverticum Zrt. ügyfélkapcsolati vezetője, aki az adserverekkel kapcsolatos első ismereteit 2006-ban a Red Stars (később Arcus Interactive Group) ügynökségnél szerezte, majd az online marketing egyéb területeivel is foglalkozott (például Google Adwords és Facebook kampányok). Az Adverticum csapatát 2009 óta erősíti, a support csapat irányítása mellett belső megrendelőként képviseli az ügyfelek igényeit az AdServer NG folyamatos fejlesztései során, s ennek érdekében szoros és személyes kapcsolatot tart az Adverticum partnereivel. Vonzódik az idegen nyelvek iránt, angolul, németül és oroszul beszél, fontos számára a környezettudatosság és az egészséges életmód.
A Budapesti Műszaki Egyetemen megszerzett mérnök-manager diploma után rögtön az autópiac irányába kötelezte el magát az Eurotax Kft. keretein belül. Mivel mindig is különös vonzalmat érzett az olasz járművek iránt, a Fiat Magyarország hívó szavára rögtön igent mondott, immár közel 8 éve. A kishaszongépjárművekkel kezdve, a Lancia-n keresztül a Fiat személyautó marketingig több pozícióban kipróbálta magát a cégnél, jelenleg az anyamárka marketing managerként a kommunikáció, termék és tréning témakörök felelőse.
Benda Gergely jelenleg a Universal Music Hungary ügyvezető igazgatója, 36 éves zeneipari szakember. Korábban az EMI magyarországi leányvállalatának művészeti és marketing igazgatója. A zenét minden oldalról körüljárta: managerként, dalszerzőként, stúdiómunkásként egyaránt. ELTE PPK diplomája mellett kifejezetten zenei témájú tanulmányokat végezett a 90-es évek végén New York államban (zeneszerzés, jazz-történet, zeneelmélet). 2007-ben szakított a zenével – mint kiderült: átmenetileg. Visszatérését a Universal teljesen új megközelítése, az általa elindított, kifejlesztett új üzleti modellekbe vetett hite indukálta.
Böszörményi Nagy Gergely 27 éves kampányszakember. Szakterülete a politikai és társadalmi célú kommunikáció, valamint a vállalatok társadalmi felelősségvállalása. Székesfehérváron, Budapesten és Krakkóban a nemzetközi kapcsolatok területén folytatta tanulmányait. 2006-tól a Nézőpont Intézet alapító munkatársa, a cég politikai marketing, public affairs és CSR tanácsadó szolgáltatásainak vezetője. 2009-ben amerikai, egy évvel később magyarországi politikai kampányok tanácsadója. 2010-től a KIM Kormányzati Kommunikációért Felelős Államtitkárságának vezető munkatársa, ahol kampány- és médiatervezésért, ill. marketingkommunikációs tevékenységekért felel.
Gabe Zichermann 1974-ben Kanadában született vállalkozó és szerző, magasan jegyzett előadó és a gamification úttörője. A Gamification Summit és Workshop-ok elnöke, és a Játékalapú Marketing című könyv társszerzője, melyben lenyűgöző példákat hoz a játékok és a játékmechanizmusok mindennapi használatára az életben, a weben és az üzletben egyaránt. Gabe a StartOut.org elnökségi tagja, és Founder Institue new yorki tagozatának vezetője.
Hegyi Katalin a Chello Central Europe marketing managere, aki 2009 novemberében csatlakozott a Chello marketing csapatához. A média szektort megelőzően a turisztikai ágazatban többek között a Magyar Turizmus Zrt. marketing managereként dolgozott, majd ügynökségi oldalon a Laboratory Ideasnál szerzett tapasztalatot. Közgazdászként végzett, marketingkommunikációs szakirányon, nyolc éves marketinges múlttal rendelkezik. Chello Central Europe tizenegy tematikus tévécsatornájának off-air megjelenéseivel, integrált kampányok tervezésével, koordinálásával, valamint a csatornák közösségi média aktivitásával foglalkozik.
Gergely a HelloAndroid.com (Atrecto Kft.) okostelefon fejlesztő csapatának vezetője. Végzettségét tekintve rendszerfejlesztő mérnök, okleveles tanár és aranykalászos gazda. Szakmai tapasztalatait nagy német gyökerű multinacionális cégeknél szerezte. Pályája kezdetén a Siemensnél intelligens hálózatok fejlesztésén dolgozott, ezt az AUDI követte, ahol az SAP Competence Center tagjaként ABAP fejlesztéssel és SAP oktatással foglalkozott. A SAP Labs Hungary fejlesztőcsapatának egyik alapítója, a SAP-nál fejlesztési vezetőként és programvezetőként szerzett tapasztalatokat nagy rendszerek és szervezetek irányításában. Gyakorló családapa (2 lány iPoddal), amatőr teniszjátékos, műkedvelő horgász és nagy RPG és Sci-Fi rajongó.
A közgazdász diploma megszerzése után pár év tanácsadás és FMCG iparági kitekintés után érkezik a reklámszakmába. A Magyar Telekomhoz az Ogilvy & Mather Budapesttől igazol át 2008-ban, ahol senior marketing kommunikációs menedzserként integrált reklámkampányok menedzselése mellett user generated content, branded content és social média kampányokkal foglalkozik.
Többszörös Bonbon díjas, egyszeres Karinthy-gyűrűs humorista (végzettségét tekintve jogász). A Comedy Central és a Dumaszínház főszerkesztője. A hazai stand-up mozgalom egyik alapítója, a Rádiókabaré konferansziéja, több lap rendszeres publicistája, koca forgatókönyvíró. Néhány könyv szerzője. hogy csak a legutóbbit említsük, itt van például A föld kilencvenkilenc legkevésbé ismert csodája. Nehéz róla megnyerő fényképet készíteni.
Herger jelenleg senior innovációs stratégaként dolgozik az SAP Labs palo alto-i szervezetében (Kalifornia), és az SAP Gamification Kezdeményezésének globális vezetője. Korábban számos új SAP terméken dolgozott és több innovációs témával foglalkozó csoportot vezet a vállalatnál. Ph. D fokozattal rendelkezik a kémiai tervezés tárgykörében, melyet a Bécsi technológiai Egyetemen szerzett, emellett Nemzetközi Üzleti Menedzsment szakirányú végzettsége is van. Mostanában végigjátszotta az AirAttack iPod játék összes szintjét, és 4 éves fiával együtt dolgoznak az Angry Birds végső szintjének elérésén.
Nagy Gergely a Sanoma lapigazgatója, aki a Startlap, Startlap Játékok, Citromail, Hír24, FN.hu, a Sanoma nyomtatott és online autós termékeiért, valamint a gaming terület üzletfejlesztéséért felel a kiadóban. 2005-ben kezdte munkáját a Sanománál a Vezess.hu főszerkesztőjeként, korábban dolgozott újságíróként és programozóként is.
Végzettségét tekintve tanító-művelődésszervező és közgazdász. 2000-től egy győri kereskedelmi rádiónál hírszerkesztő majd hírigazgató. Később a Rádió1 Network vidéki \"leányvállalatait\" irányítja Győrben és Tatabányán. Alapítóként szerepel az InfoVárosok hálózat létrehozásánál és online főszerkesztőként vesz részt a Lapcom csoport hírportáljainak újraépítésében. Jelenleg a Honfoglaló projekt vezetője Magyarországon és Szerbiában valamint a Central European Media & Publishing marketing menedzsere.
Körülbelül 4-5 éve kezdett el énekelni. Nagyon sok stílusban kipróbálta már magát. Zenei "karrierje" egy metál zenekarral kezdődött, és később pedig egy rock bandával folytatódott. Ezen kívül egy rövid ideig játszott egy funky zenekarban, jelenleg pedig egy punk-rock bandával dolgozik együtt. Szereti a kihívásokat, ezért minden műfajban szívesen dolgozik. A rock és a metál mellett nagy kedvence a jazz, ezen belül is a swing.
Kereskedelmi szakos közgazdászként végzett, marketingkommunikációs szakirányon. Pályafutását a SPAR Magyarország Kereskedelmi Kft. trainee programjában kezdte, ami után két évig szervezési területen dolgozott főként rendszer-bevezetési projektek vezetőjeként. Ezután került ismét közelebb a marketing szakmához, az online terület felelőseként. 2010-ben sikeresen bevezette a céget a közösségi médiába, folyamatosan dolgozik a SPAR-t megillető online ismertség elérésen.
1996-ben a Budapesti Közgazdaságtudományi Egyetemen szerzett diplomát. 1996-tól a Matávnál értékesítési, majd marketingkommunikációs területen dolgozott, ahol elsősorban online marketinggel foglalkozott, 1999-től a Matávnet médiaértékesítési területét vezette. 2000-ben csatlakozott a Kirowski csapatához, ahol 2006-tól az ügynökség ügyvezetője. A Magyar Reklámszövetség munkájában 1999 óta vesz részt, az MRSZ Internet Tagozatának alapítója, vezetője, az szövetség Ügyvezetésének 2000 óta tagja, 2006-ban alelnöknek választották. A 2008. novemberében elindított Interactive Advertising Bureau Hungary (IAB) szakmai szervezet elnöke. 2010 márciusától visszatér pályájának induló helyszínéhez, és az Origo általános vezérigazgató-helyettese lesz.
Gábor jelenleg a TNS Hoffmann piackutatócég médiakutatási osztályának szektorvezetője. Közgazdászként pályáját több mint 10 éve a TNS Hun gary-nél kezdte. Karrierje jelentős részében telekommunikációs és IT kutatásokkal foglalkozott. Médiakutatásokra az elmúlt években specializálódott, ezen belül az új, digitális tartalmak és azok megjelenési formái a fő szakterülete.
1967-ben építészmérnökként végzett a Budapesti Műszaki Egyetem Építészmérnöki Karán, majd 1971-ig az Iparművészeti Főiskolán szobrászatot és belsőépítészetet tanult tovább. 1975-ig építész-tervezőként dolgozott, majd visszament tanítani az Iparművészeti Főiskolára, ahol tanársegéd, majd adjunktus, docens lett. A nyolcvanas évek elején főszerkesztője volt az …És játék című lapnak, majd 1983-ban saját vállalkozást alapított, a Rubik Stúdiót, ahol bútorokat és játékokat tervezett. 1987-től címzetes egyetemi tanár, 1990-től a Magyar Mérnök Akadémia elnöke, később tiszteletbeli elnöke. A Magyar Mérnök Akadémián belül létrehozta a Rubik Nemzetközi Alapítványt, a kiemelkedően tehetséges fiatal műszakiak és iparművészek támogatására. Jelenleg a Rubik Stúdiót igazgatja, valamint a játékszoftverek fejlesztése és az építészeti témák kötik le. Forrás: wikipedia
Közgazdasági diplomával, 3 év pénzügyi szakmai múlttal és egy rövid dél-amerikai kitérővel érkezik az online reklámszakmába 2000-ben. 2002-ben tulajdonostársával megalapítja a Neo Interactive digitális reklámügynökséget, ahol azóta is ügyvezető igazgatói feladatkört tölt be. 2003-ban felkérik a budapesti OgilvyInteractive divízió elindítására, 2005-től pedig alapító társtulajdonosként egy évig a Laboratory reklámügynökséget erősíti. A neo szakmai szerepvállalásának céljával olyan projektek ötletgazdája, mint pl. a Médiapédia.hu, a Digitális Média Tények Könyve, az Internetgalaxis.com vagy a Reklámporta.hu. 2008-tól alapítóként vesz részt olyan sikeres konferenciák létrehozásában, mint a DigitalFestival, a DotCommerceDay, illetve most az Enter!Digital.
Közgazdász diplomájának megszerzése után a Young & Rubicam-nél kezdte szakmai pályafutását, innen igazol az Adviola ügynökséghez, majd a Leo Burnett-hez, ahol ügyfélkapcsolati és stratégiai igazgatói pozíciót töltött be. Az ügynökségiről az ügyféloldalra igazolva lesz a Vodafone marketingkommunikációs vezetője.
Szávuly Krisztián karrierjét marketing területen kezdte és folyamatosan specializálódott az online kommunikációra és elektronikus médiára. A T-Online-nál e-kereskedelemmel, többek között a Freemail, Videa és a G-Portál termékek fejlesztéseivel és menedzselésével foglalkozott. A Sanoma Budapestnél online lapigazgatójaként többek között a Startlap, Citromail, Hírstart, StoryOnline és Cosmopolitan.hu online termékeket irányította, felelt a nemzetközi kapcsolatokért a Google, a Microsoft és a Bigpoint felé, valamint új termékek koncepcionálásában és üzletfejlesztésben vett részt. 2011 január óta a Facebookot is képviselő Thinkdigital hazai irodájának vezetője, illetve a Gaming Hungary egyesület elnöke.
Tim jelenleg vezető szerkesztő, blogger és tartalom stratéga az SAP Global Communications-nál. Ezt megelőzően a JDA Software kommunikációs menedzsere, illetve a Consumer Goods Technology című kiadvány főszerkesztője, és számos fogyasztói és kereskedelmi kiadvány (köztük a Variety, Multichannel News, DM News, Wall Street & Technology, IGN.com és a MAXIM) szerkesztője, illetve cikkírója. Tim Twitter bejegyzései követhetők a http://twitter.com/#!/TClark01 címen
2011. január 1. óta a Médiapiac.com főszerkesztője. Előtte közel tíz évet töltött egy munkahelyen: 2001 júliusától dolgozott a Mediainfo.hu szerkesztőjeként, majd főszerkesztő-projektvezetőjeként. 2005-től a Marketinginfo.hu, 2008-tól a News4Business.hu, 2009-től pedig az @M interaktív magazin főszerkesztői feladatait is ellátta. A Budapesti Közgazdaságtudományi Egyetemen (ma: Budapesti Corvinus Egyetem) szerzett marketing szakos közgazdász diplomát 2003-ban. Ezzel párhuzamosan az ELTE BTK francia szakára járt.
Kommunikációs szakember. Normális gyerekkorát 9 éves korában egy futó kapcsolatnak induló viszony - egy Commodore 64 típusú számítógéppel - állította feje tetejére. A gyermekkori rajongást az ifjúkorban sok fellángolás követte (Amiga, AT, XT, PC, stb.), melyek mellett hobbiból a budapesti Karinthy Frigyes Magyar-Angol Kéttannyelvű Gimnázium elvégzése után az ELTE angol-média-pszichológia szakjai és a TCU Dallas-FortWorth egyetem hallgatója is volt. Mára lecsillapodott, örök hűséget fogadva egy alma jelű márkának és a szélessávú internet-elérésnek. Kreatív és kommunikációs igazgatóként hét évig intenzíven foglalkozott a kommunikációs üzenetek reklám típusú felhasználásával is, ma ezt szabadúszó tanácsadóként már csak az arra szerinte érdemes - azaz valamilyen szempontból a világ megmentését szolgáló - termékek és szolgáltatások javára teszi.
2005–2006 között a Hewlett–Packard-nál telecom sales trainee, majd 2006-tól a Microsoftnál dolgozik, előbb az Entertainment & Devices divízió account menedzsere, majd ugyanennek a részlegnek a marketingmenedzsere. 2010-től a Microsoft Interactive Entertainment Business üzletág vezetője.
Jelenleg az Actionlab Kft. vezető tanácsadójaként és trénereként tart döntéshozatali, érzelem felismerési/értelmezési, és személyközi hatékonyság fejlesztő tréningeket, illetve nyújt szervezetfejlesztési és coaching szolgáltatásokat saját, illetve aktuális nemzetközi módszertanok alapján. Korábban a Teva Magyarország Zrt. Patika Üzletág igazgatói posztját töltötte be, illetve a DHL Expressz Magyarország marketing igazgatója. Karrierjét a Matáv Rt-nél és az Axeleronál kezdte termékmenedzseri és értékesítési pozíciókban, de megfordult a Magyar Postánál is, ahol a Nemzetközi Termékmenedzsment és Értékesítési terület vezetői pozícióját töltötte be.
Az Enter!Digital a legnagyobb magyarországi digitális marketingkonferencia, a 2008 és 2010 között 3 alkalommal, teltházzal megrendezett aDigitalFestival újrafogalmazása. Az eseményen az interaktív piac legtekintélyesebb szakértői cserélhetik ki ismereteiket az innovatív trendekről és a piaci eseményekről, mindezt marketingkommunikációs fókusszal.
részletekRockYouA RockYou a közösségi szórakoztatás vezető cége; szolgáltatásai 200 millió feletti havi egyedi látogatót és 15 milliárd havi oldalletöltést produkálnak. A vállalat fejlesztette a Zoo World nevű klasszikussá vált közösségi játékot, melyet 50 millióan installáltak ezidáig, és elkötelezett fejlesztője a magas minőségű alkalmazásoknak a közösségi térben.
részletekachievementAz achievement a játékokban - és ezáltal a gamification trendet is építve - az egyik alapvető mechanizmus, melynek lényege, hogy a játékosok a feladatok megoldásával valós vagy virtuális eredményt és így egyre magasabb státuszt érnek el.
részletek