Rubik Ernő az Enter!Digitalon! A designer, feltaláló, játék-guru Virutális valóság című előadásában egyebek mellett bemutatja legújabb fejlesztését, a digitális bűvöskockát (Touch Cube™) is.
A kocka 6 oldalát megfeleltetni a 6 színnek: az egyszerű, de zseniális alapötlet. Pörgetem, forgatom, tekerem, csavarom: ez a mindenki által ismert Rubik-kocka. Az új, digitális verzió fénylik, ért az ujjunk legkisebb mozdulatából, és ha nagyon elakadunk, még tanácsot is ad! Tudja, hány lépésből lehet megoldani az aktuális állást, így tanít a legjobb megoldásra. Töltés közben pedig design fényforrás.
A Touch Cube-ot az Enter!Digital kiállításán kézbe is vehetik a tapizós típusok! Ez azonban csak a hab a tortán. Ugyanis minden idők egyik legnagyobb játékmestere, Rubik Ernő előadásában nem csak erről beszél. Játék, üzlet, elmélet, gyakorlat, virtuális, valóság - hogy csak néhány kulcsszót emeljünk ki a prezentációból. Megismerhetjük a tervező filozófiáját a játékról, az új technológiák játékká, a játékok haszonná válásának trükkjeit. Kötelező játék-őrülteknek és marketing-szakiknak egyaránt.
Figyelem, hétalvók, nehogy lekéssétek, 9:45-kor Rubik Ernő a színpadon lesz!
Az Enter!Digital a legnagyobb magyarországi digitális marketingkonferencia, a 2008 és 2010 között 3 alkalommal, teltházzal megrendezett aDigitalFestival újrafogalmazása. Az eseményen az interaktív piac legtekintélyesebb szakértői cserélhetik ki ismereteiket az innovatív trendekről és a piaci eseményekről, mindezt marketingkommunikációs fókusszal.
részletekRockYouA RockYou a közösségi szórakoztatás vezető cége; szolgáltatásai 200 millió feletti havi egyedi látogatót és 15 milliárd havi oldalletöltést produkálnak. A vállalat fejlesztette a Zoo World nevű klasszikussá vált közösségi játékot, melyet 50 millióan installáltak ezidáig, és elkötelezett fejlesztője a magas minőségű alkalmazásoknak a közösségi térben.
részletekachievementAz achievement a játékokban - és ezáltal a gamification trendet is építve - az egyik alapvető mechanizmus, melynek lényege, hogy a játékosok a feladatok megoldásával valós vagy virtuális eredményt és így egyre magasabb státuszt érnek el.
részletek