Rubik Ernő az Enter!Digitalon! A designer, feltaláló, játék-guru Virutális valóság című előadásában egyebek mellett bemutatja legújabb fejlesztését, a digitális bűvöskockát (Touch Cube™) is.
A kocka 6 oldalát megfeleltetni a 6 színnek: az egyszerű, de zseniális alapötlet. Pörgetem, forgatom, tekerem, csavarom: ez a mindenki által ismert Rubik-kocka. Az új, digitális verzió fénylik, ért az ujjunk legkisebb mozdulatából, és ha nagyon elakadunk, még tanácsot is ad! Tudja, hány lépésből lehet megoldani az aktuális állást, így tanít a legjobb megoldásra. Töltés közben pedig design fényforrás.
A Touch Cube-ot az Enter!Digital kiállításán kézbe is vehetik a tapizós típusok! Ez azonban csak a hab a tortán. Ugyanis minden idők egyik legnagyobb játékmestere, Rubik Ernő előadásában nem csak erről beszél. Játék, üzlet, elmélet, gyakorlat, virtuális, valóság - hogy csak néhány kulcsszót emeljünk ki a prezentációból. Megismerhetjük a tervező filozófiáját a játékról, az új technológiák játékká, a játékok haszonná válásának trükkjeit. Kötelező játék-őrülteknek és marketing-szakiknak egyaránt.
Figyelem, hétalvók, nehogy lekéssétek, 9:45-kor Rubik Ernő a színpadon lesz!
Az angol advertising (reklám, reklámozás) és entertainment (szórakozás) szavak összevonásából született kifejezés, amely a reklám szórakoztató szerepét emeli ki.
részletekFoursquareFoursquare egy lokalizációs alkalmazás. Amikor egy helyszínt vagy környékét meglátogatjuk, akkor az alkalmazás segítségével lehetőségünk nyílik úgymond bejelentkeznünk az adott helyszínre. Azonban nem csak egy lokalizációs alkalmazás, hanem egy közösségi játék is, ahol az a cél, hogy minél több pontot és virtuális jelvényt szerezzünk meghatározott feltételek teljesülése esetén.
részletekgamificationA gamification olyan folyamat, melynek során játék(ipari) mechanizmusok kerülnek alapvetően nem játék jellegű anyagokba a befogadás, a motiváció és a bevonás kedvező befolyásolása érdekében. A legelterjedtebb felhasználási területek jelenleg az oktatás és a marketing, de várható, hogy a következő években a gamification tudatosan használt eszköz lesz más területeken is, mint az üzleti élet (pl. HR), a kutatás-fejlesztés vagy akár a politika.
részletek