A show természetesen nem fordítja el a figyelmet a nap központi témájáról, nemcsak azért, mert a bemutatkozó koncertet rövidre tervezzük, hanem azért is, mert utána az együttes frontembere, Nagy „Bozont" Kristóf ad interjút a csapat történetéről. Ez pedig nem más, mint a MyCokeBand program és játék, melynek segítségével az üdítőipari óriás sikerrel aktivizálta célközönségének széles táborát.
Az interjú mellett Benda Gergő, a kampány egyik ötletgazdája, az Universal Music Hungary ügyvezetője is megszólal, és fényt derít a MyCokeBand játék marketing hátterére.
Az Enter!Digital a legnagyobb magyarországi digitális marketingkonferencia, a 2008 és 2010 között 3 alkalommal, teltházzal megrendezett aDigitalFestival újrafogalmazása. Az eseményen az interaktív piac legtekintélyesebb szakértői cserélhetik ki ismereteiket az innovatív trendekről és a piaci eseményekről, mindezt marketingkommunikációs fókusszal.
részletekRockYouA RockYou a közösségi szórakoztatás vezető cége; szolgáltatásai 200 millió feletti havi egyedi látogatót és 15 milliárd havi oldalletöltést produkálnak. A vállalat fejlesztette a Zoo World nevű klasszikussá vált közösségi játékot, melyet 50 millióan installáltak ezidáig, és elkötelezett fejlesztője a magas minőségű alkalmazásoknak a közösségi térben.
részletekachievementAz achievement a játékokban - és ezáltal a gamification trendet is építve - az egyik alapvető mechanizmus, melynek lényege, hogy a játékosok a feladatok megoldásával valós vagy virtuális eredményt és így egyre magasabb státuszt érnek el.
részletek