A show természetesen nem fordítja el a figyelmet a nap központi témájáról, nemcsak azért, mert a bemutatkozó koncertet rövidre tervezzük, hanem azért is, mert utána az együttes frontembere, Nagy „Bozont" Kristóf ad interjút a csapat történetéről. Ez pedig nem más, mint a MyCokeBand program és játék, melynek segítségével az üdítőipari óriás sikerrel aktivizálta célközönségének széles táborát.
Az interjú mellett Benda Gergő, a kampány egyik ötletgazdája, az Universal Music Hungary ügyvezetője is megszólal, és fényt derít a MyCokeBand játék marketing hátterére.
Az angol advertising (reklám, reklámozás) és entertainment (szórakozás) szavak összevonásából született kifejezés, amely a reklám szórakoztató szerepét emeli ki.
részletekFoursquareFoursquare egy lokalizációs alkalmazás. Amikor egy helyszínt vagy környékét meglátogatjuk, akkor az alkalmazás segítségével lehetőségünk nyílik úgymond bejelentkeznünk az adott helyszínre. Azonban nem csak egy lokalizációs alkalmazás, hanem egy közösségi játék is, ahol az a cél, hogy minél több pontot és virtuális jelvényt szerezzünk meghatározott feltételek teljesülése esetén.
részletekgamificationA gamification olyan folyamat, melynek során játék(ipari) mechanizmusok kerülnek alapvetően nem játék jellegű anyagokba a befogadás, a motiváció és a bevonás kedvező befolyásolása érdekében. A legelterjedtebb felhasználási területek jelenleg az oktatás és a marketing, de várható, hogy a következő években a gamification tudatosan használt eszköz lesz más területeken is, mint az üzleti élet (pl. HR), a kutatás-fejlesztés vagy akár a politika.
részletek