2011|03|24

Level 2 - újabb szintre léphetünk a digitális marketingben

Level 2 - újabb szintre léphetünk a digitális marketingben
Volt a közösségi média alapjainak letétele, majd volt a közösségi média szerkezetének kialakítása. És lett a Facebook, ami megtestesíti a közösségi médiát, felállította a sztenderdeket a felhasználói és fejlesztői sémákat. De mi van a következő pályán?

Nem mintha a közösségi médiával nem volna már teendő, sőt! Nem ártana például kitalálni a közösség által keltett hullámok üzleti hasznosításának sémáit. Ebben is segíteni fog az a „játék layer", amivel a marketingesek igen hatékony új fegyverre tesznek szert.

Vannak, akik szerint 7 játékdinamika megfelelő alkalmazásával mindenki rá lehet venni - gyakorlatilag - bármire. Az E!D találkozón, május 26-án várunk mindenkit, aki szert akar tenni a játékos tudásra...