Nem mintha a közösségi médiával nem volna már teendő, sőt! Nem ártana például kitalálni a közösség által keltett hullámok üzleti hasznosításának sémáit. Ebben is segíteni fog az a „játék layer", amivel a marketingesek igen hatékony új fegyverre tesznek szert.
Vannak, akik szerint 7 játékdinamika megfelelő alkalmazásával mindenki rá lehet venni - gyakorlatilag - bármire. Az E!D találkozón, május 26-án várunk mindenkit, aki szert akar tenni a játékos tudásra...
Az Enter!Digital a legnagyobb magyarországi digitális marketingkonferencia, a 2008 és 2010 között 3 alkalommal, teltházzal megrendezett aDigitalFestival újrafogalmazása. Az eseményen az interaktív piac legtekintélyesebb szakértői cserélhetik ki ismereteiket az innovatív trendekről és a piaci eseményekről, mindezt marketingkommunikációs fókusszal.
részletekRockYouA RockYou a közösségi szórakoztatás vezető cége; szolgáltatásai 200 millió feletti havi egyedi látogatót és 15 milliárd havi oldalletöltést produkálnak. A vállalat fejlesztette a Zoo World nevű klasszikussá vált közösségi játékot, melyet 50 millióan installáltak ezidáig, és elkötelezett fejlesztője a magas minőségű alkalmazásoknak a közösségi térben.
részletekachievementAz achievement a játékokban - és ezáltal a gamification trendet is építve - az egyik alapvető mechanizmus, melynek lényege, hogy a játékosok a feladatok megoldásával valós vagy virtuális eredményt és így egyre magasabb státuszt érnek el.
részletek