Nem mintha a közösségi médiával nem volna már teendő, sőt! Nem ártana például kitalálni a közösség által keltett hullámok üzleti hasznosításának sémáit. Ebben is segíteni fog az a „játék layer", amivel a marketingesek igen hatékony új fegyverre tesznek szert.
Vannak, akik szerint 7 játékdinamika megfelelő alkalmazásával mindenki rá lehet venni - gyakorlatilag - bármire. Az E!D találkozón, május 26-án várunk mindenkit, aki szert akar tenni a játékos tudásra...
Az angol advertising (reklám, reklámozás) és entertainment (szórakozás) szavak összevonásából született kifejezés, amely a reklám szórakoztató szerepét emeli ki.
részletekFoursquareFoursquare egy lokalizációs alkalmazás. Amikor egy helyszínt vagy környékét meglátogatjuk, akkor az alkalmazás segítségével lehetőségünk nyílik úgymond bejelentkeznünk az adott helyszínre. Azonban nem csak egy lokalizációs alkalmazás, hanem egy közösségi játék is, ahol az a cél, hogy minél több pontot és virtuális jelvényt szerezzünk meghatározott feltételek teljesülése esetén.
részletekgamificationA gamification olyan folyamat, melynek során játék(ipari) mechanizmusok kerülnek alapvetően nem játék jellegű anyagokba a befogadás, a motiváció és a bevonás kedvező befolyásolása érdekében. A legelterjedtebb felhasználási területek jelenleg az oktatás és a marketing, de várható, hogy a következő években a gamification tudatosan használt eszköz lesz más területeken is, mint az üzleti élet (pl. HR), a kutatás-fejlesztés vagy akár a politika.
részletek