Fáradt vagy a konvergenciától? Unod már a social médiát? Ne aggódj: egyre digitalizálódó otthonunk ajtaján már kopogtat a legújabb megatrend, a Gamification. A dolog annyira friss, hogy egyelőre csak angol neve van, de az E!D konferenciára - közös erővel - megteremthetjük az ékes magyar megfelelőt is.
Rockzene kedvelőknek ismerősen csenghet a képzett angol szó. A Red Hot Chilli Peppers Californication című szerzeményéhez hasonlóan a „Játékosítás" is tűzforró, a marketing és üzleti területeket éppen annyira befolyásolja nemsokára, mint ahogy a rockerek (és lássuk be: lelkünk mélyén mindnyájan rockerek vagyunk kicsit) ízlését az RHCP formálta. Felkészült? Játsszunk!
De miről is van szó, illetve hogy kerül a pályára a címben szereplő 3 bűvszó: a nagy közös játék, amely csak digitális világunkban hamarosan milliárdnyi valódi ember szenvedélye napi szinten, jelenti azt az erőt, amely képes tömegeket rábírni, hogy újra és újra cselekedjenek, a játék szervezőjének céljai szerint.
Az Enter!Digital a legnagyobb magyarországi digitális marketingkonferencia, a 2008 és 2010 között 3 alkalommal, teltházzal megrendezett aDigitalFestival újrafogalmazása. Az eseményen az interaktív piac legtekintélyesebb szakértői cserélhetik ki ismereteiket az innovatív trendekről és a piaci eseményekről, mindezt marketingkommunikációs fókusszal.
részletekRockYouA RockYou a közösségi szórakoztatás vezető cége; szolgáltatásai 200 millió feletti havi egyedi látogatót és 15 milliárd havi oldalletöltést produkálnak. A vállalat fejlesztette a Zoo World nevű klasszikussá vált közösségi játékot, melyet 50 millióan installáltak ezidáig, és elkötelezett fejlesztője a magas minőségű alkalmazásoknak a közösségi térben.
részletekachievementAz achievement a játékokban - és ezáltal a gamification trendet is építve - az egyik alapvető mechanizmus, melynek lényege, hogy a játékosok a feladatok megoldásával valós vagy virtuális eredményt és így egyre magasabb státuszt érnek el.
részletek