2011|03|23

A motiváció, a részvétel és a befolyásolás művészete

A motiváció, a részvétel és a befolyásolás művészete

Fáradt vagy a konvergenciától? Unod már a social médiát? Ne aggódj: egyre digitalizálódó otthonunk ajtaján már kopogtat a legújabb megatrend, a Gamification. A dolog annyira friss, hogy egyelőre csak angol neve van, de az E!D konferenciára - közös erővel - megteremthetjük az ékes magyar megfelelőt is.

Rockzene kedvelőknek ismerősen csenghet a képzett angol szó. A Red Hot Chilli Peppers Californication című szerzeményéhez hasonlóan a „Játékosítás" is tűzforró, a marketing és üzleti területeket éppen annyira befolyásolja nemsokára, mint ahogy a rockerek (és lássuk be: lelkünk mélyén mindnyájan rockerek vagyunk kicsit) ízlését az RHCP formálta. Felkészült? Játsszunk!

De miről is van szó, illetve hogy kerül a pályára a címben szereplő 3 bűvszó: a nagy közös játék, amely csak digitális világunkban hamarosan milliárdnyi valódi ember szenvedélye napi szinten, jelenti azt az erőt, amely képes tömegeket rábírni, hogy újra és újra cselekedjenek, a játék szervezőjének céljai szerint.