Véget ért a 2011-es Enter!Digital. Aki esetleg nem jutott be a konferenciára, az az alábbi linkeken elolvashatja az Index, a Kreatív, a Médiapiac.com, a Bitport és a Computerworld cikkeit:
Megoldani valamit, ami lehetetlen (Index.hu)
Enter!Digital: megdőltek a játék sztereotípiák (Médiapiac.com)
Játék az egész világ (Kreativ.hu)
Játék határok nélkül (Computerworld)
Gamification: amikor a játék nem játék (Bitport.hu)
Az Enter!Digital a legnagyobb magyarországi digitális marketingkonferencia, a 2008 és 2010 között 3 alkalommal, teltházzal megrendezett aDigitalFestival újrafogalmazása. Az eseményen az interaktív piac legtekintélyesebb szakértői cserélhetik ki ismereteiket az innovatív trendekről és a piaci eseményekről, mindezt marketingkommunikációs fókusszal.
részletekRockYouA RockYou a közösségi szórakoztatás vezető cége; szolgáltatásai 200 millió feletti havi egyedi látogatót és 15 milliárd havi oldalletöltést produkálnak. A vállalat fejlesztette a Zoo World nevű klasszikussá vált közösségi játékot, melyet 50 millióan installáltak ezidáig, és elkötelezett fejlesztője a magas minőségű alkalmazásoknak a közösségi térben.
részletekachievementAz achievement a játékokban - és ezáltal a gamification trendet is építve - az egyik alapvető mechanizmus, melynek lényege, hogy a játékosok a feladatok megoldásával valós vagy virtuális eredményt és így egyre magasabb státuszt érnek el.
részletek