Hogy jön a képbe az öldöklés, az amerikai futball vagy az egyre népszerűbb „mérgesmadár-mánia"? A B2B szoftveróriás Lead in One komponense a kapocs, ez pedig egy olyan alkalmazás, ahol a sales-esek az SAP szoftverén golfjáték környezetbe ágyazva végzik jóval motiváltabban adminisztrációs és értékesítési feladataikat világszerte.
Mario a Szilikon-völgyben dolgozik az SAP Labs technológiai stratégájaként, míg Tim az SAP globális kommunikációért felelős szervezetében tölti be a főszerkesztői teendőket. Egy igazi vizionárius és egy vérbeli kommunikátor izgalmas produkcióját ígérjük tehát az Enter!Digital-on. A témában elmélyülni kívánóknak a konferenciára történő regisztráció mellett javasoljuk az Ízlés Blogján megjelent érdekes bejegyzést, amiből kiderül, hogy miért és hogyan várja a szoftveróriás az új inspirációt - és az 1 milliárd SAP felhasználót - a játékipartól.
Az Enter!Digital a legnagyobb magyarországi digitális marketingkonferencia, a 2008 és 2010 között 3 alkalommal, teltházzal megrendezett aDigitalFestival újrafogalmazása. Az eseményen az interaktív piac legtekintélyesebb szakértői cserélhetik ki ismereteiket az innovatív trendekről és a piaci eseményekről, mindezt marketingkommunikációs fókusszal.
részletekRockYouA RockYou a közösségi szórakoztatás vezető cége; szolgáltatásai 200 millió feletti havi egyedi látogatót és 15 milliárd havi oldalletöltést produkálnak. A vállalat fejlesztette a Zoo World nevű klasszikussá vált közösségi játékot, melyet 50 millióan installáltak ezidáig, és elkötelezett fejlesztője a magas minőségű alkalmazásoknak a közösségi térben.
részletekachievementAz achievement a játékokban - és ezáltal a gamification trendet is építve - az egyik alapvető mechanizmus, melynek lényege, hogy a játékosok a feladatok megoldásával valós vagy virtuális eredményt és így egyre magasabb státuszt érnek el.
részletek