Hogy jön a képbe az öldöklés, az amerikai futball vagy az egyre népszerűbb „mérgesmadár-mánia"? A B2B szoftveróriás Lead in One komponense a kapocs, ez pedig egy olyan alkalmazás, ahol a sales-esek az SAP szoftverén golfjáték környezetbe ágyazva végzik jóval motiváltabban adminisztrációs és értékesítési feladataikat világszerte.
Mario a Szilikon-völgyben dolgozik az SAP Labs technológiai stratégájaként, míg Tim az SAP globális kommunikációért felelős szervezetében tölti be a főszerkesztői teendőket. Egy igazi vizionárius és egy vérbeli kommunikátor izgalmas produkcióját ígérjük tehát az Enter!Digital-on. A témában elmélyülni kívánóknak a konferenciára történő regisztráció mellett javasoljuk az Ízlés Blogján megjelent érdekes bejegyzést, amiből kiderül, hogy miért és hogyan várja a szoftveróriás az új inspirációt - és az 1 milliárd SAP felhasználót - a játékipartól.
Az angol advertising (reklám, reklámozás) és entertainment (szórakozás) szavak összevonásából született kifejezés, amely a reklám szórakoztató szerepét emeli ki.
részletekFoursquareFoursquare egy lokalizációs alkalmazás. Amikor egy helyszínt vagy környékét meglátogatjuk, akkor az alkalmazás segítségével lehetőségünk nyílik úgymond bejelentkeznünk az adott helyszínre. Azonban nem csak egy lokalizációs alkalmazás, hanem egy közösségi játék is, ahol az a cél, hogy minél több pontot és virtuális jelvényt szerezzünk meghatározott feltételek teljesülése esetén.
részletekgamificationA gamification olyan folyamat, melynek során játék(ipari) mechanizmusok kerülnek alapvetően nem játék jellegű anyagokba a befogadás, a motiváció és a bevonás kedvező befolyásolása érdekében. A legelterjedtebb felhasználási területek jelenleg az oktatás és a marketing, de várható, hogy a következő években a gamification tudatosan használt eszköz lesz más területeken is, mint az üzleti élet (pl. HR), a kutatás-fejlesztés vagy akár a politika.
részletek