2011|05|02

SAP a Killzone és a Madden NFL nyomdokain - Mi van?!

SAP a Killzone és a Madden NFL nyomdokain - Mi van?!
Akinek a címben csak az első szó ismerős, az - a cikk írójához hasonlóan - főként szakmai elkötelezettséggel használja az online eszközöket. A többieknek a számítógép, mint játékeszköz is fontos. Nos, úgy tűnik, a játékélményhez egyre szorosabb kapcsolat fűzi a vállalatirányítási rendszerek terén vezető SAP-t. Erről a kötelékről tart formabontó páros előadást két SAP-nagyágyú: Mario Herger és Tim Clark.

Hogy jön a képbe az öldöklés, az amerikai futball vagy az egyre népszerűbb „mérgesmadár-mánia"? A B2B szoftveróriás Lead in One komponense a kapocs, ez pedig egy olyan alkalmazás, ahol a sales-esek az SAP szoftverén golfjáték környezetbe ágyazva végzik jóval motiváltabban adminisztrációs és értékesítési feladataikat világszerte.

Mario a Szilikon-völgyben dolgozik az SAP Labs technológiai stratégájaként, míg Tim az SAP globális kommunikációért felelős szervezetében tölti be a főszerkesztői teendőket. Egy igazi vizionárius és egy vérbeli kommunikátor izgalmas produkcióját ígérjük tehát az Enter!Digital-on. A témában elmélyülni kívánóknak a konferenciára történő regisztráció mellett javasoljuk az Ízlés Blogján megjelent érdekes bejegyzést, amiből kiderül, hogy miért és hogyan várja a szoftveróriás az új inspirációt - és az 1 milliárd SAP felhasználót - a játékipartól.